ППЗІІФ "Тернопіль - Логістік"

ППЗІІФ "Тернопіль - Логістік"





Тара та її види



Види тари

       Для перевезень (за виключенням перевезень небезпечних вантажів навалом (насипом) та в цистернах) небезпечні вантажі зазвичай укладаються в тару.
        Небезпечні вантажі повинні упаковуватися в доброякісну тару, яка має бути досить міцною, щоб витримати удари та навантаження, що зазвичай виникають під час перевезення, у тому числі при перевантаженні між транспортними одиницями і між транспортними одиницями і складами, а також при будь-якому переміщенні з піддону або вилученні з транспортного пакета з метою подальшої ручної або механічної обробки. Тара, повинна бути сконструйована і закриватися таким чином, щоб упаковка, не допускала будь - якої втрати вмісту, яка могла б відбутися в звичайних умов перевезення в результаті вібрації, зміни температури, вологості або тиску (наприклад, з-за висоти). При перевезенні, на зовнішню поверхню тари, не повинно налипати ніяких залишків небезпечної речовини.
      Види традиційної тари поділяються на:


Барабан


Каністра


Ящик


Мішок


       Легкометалева тара: тара з товщиною стінки менше 0,5 мм (наприклад, з листового олова), з плоским або випуклим днищем, з одним або кількома отворами;


        Компоненти тари, що знаходяться в безпосередньому контакті з небезпечними вантажами:
a) не повинні піддаватися впливу цих небезпечних вантажів або значною мірою втрачати свою міцність в результаті такого впливу
b) не повинні викликати небезпечних ефектів, наприклад каталізувати реакцію або реагувати з небезпечними вантажами
c) не повинні допускати витоку небезпечних вантажів, яка могла б представляти небезпеку в звичайних умовах перевезення.
        При необхідності вони повинні бути забезпечені відповідним внутрішнім покриттям або їхня внутрішня поверхня повинна бути піддана відповідній обробці.

       Комбінована тара : тара, що складається із зовнішньої (транспортної) тари та вкладених у неї однієї чи кількох одиниць внутрішньої тари.


       Складена тара: тара, що складається з скляної, порцелянової чи керамічної внутрішньої посудини (ємності) та зовнішньої тари. У зібраному вигляді така тара залишається неподільною одиницею, що наповнюється, зберігається, перевозиться і спорожнюється як одне ціле;


        Внутрішня тара повинна укладатися в зовнішню тару в такий спосіб, щоб за звичайних умов перевезення не відбувався її розрив, прокол або витік її вмісту в зовнішню тару. Внутрішня тара, що містить рідини, повинна упаковуватися запірними пристроями вгору і укладатися в зовнішню тару в відповідності з маркуванням положення.
     Крихка або легко пробиваюча внутрішня тара, наприклад виготовлена із скла, фарфору, кераміки або деяких пластмасових матеріалів і т. д„ повинна укладатися в зовнішню тару з використанням відповідного прокладного матеріалу. Будь-який витік вмісту не повинен істотно погіршувати захисні властивості прокладочного матеріалу або зовнішньої тари.
       Небезпечні вантажі не повинні поміщатися в одну і ту ж зовнішню тару або великогабаритну тару разом із небезпечними або іншими вантажами, якщо вони можуть вступати один з одним в небезпечну реакцію та викликати:
    a) загоряння або виділення значної кількості тепла;
    b) виділення легкозаймистих, задушливих, що окислюються або токсичних газів:
    c) утворення корозійних речовин: або
    d) утворення нестійких речовин.

         Великогабаритна тара: тара, яка складається із зовнішньої тари, що вміщує в собі вироби або внутрішню тару, призначена для механізованої обробки, має вагу нетто понад 400 кг або місткість понад 450 л, щоб її об’єм не перевищував 3 м3;


        Контейнер середньої вантажопідйомності для масових вантажів:
жорстка чи м’яка переносна тара, яка:
     а) має місткість:
- не більше 3,0 м3 (3000 л) для твердих речовин та рідин груп упаковки II та III;
- не більше 1,5 м3 для твердих речовин групи упаковки I, коли використовуються м’які, жорсткі пластмасові, складені, картонні чи дерев’яні контейнери середньої вантажопідйомності для масових вантажів;
- не більше 3,0 м3 для твердих речовин групи упаковки I, коли використовуються
металеві контейнери середньої вантажопідйомності для масових вантажів;
- не більше 3,0 м3 для радіоактивного матеріалу 7-го класу небезпеки;
     б) призначена для механізованого завантаження, перевантаження та розвантаження;
     в) витримує навантаження, що виникають при технологічних вантажно-розвантажувальних операціях та перевезенні.



        Для перевезення небезпечних вантажів класу 2 застосовуються наступні посудини:
- балони: переносні, об'ємом не більше 150 л;
- барабани під тиском: переносні, об'ємом більше 150 л, але не більше 1000 л;
- газові балончики: будь-які, що містять газ або суміш газів під тиском.
- аерозолі або аерозольні розпилювачі: будь-які, які містять стиснений, зріджений або розчинений газ;
- криогенні посудини: з теплоізоляцією для охолоджених зріджених газів місткістю не більше 1000 л.
- зв’язки балонів: комплект балонів, міцно скріплених між собою.
- трубки: безшовні переносні посудини під тиском об'ємом більше 150 л, але не більше 3000 л.

      При наповненні тари, рідинами необхідно залишати достатній вільний простір (недолив) для запобігання витоку або залишкової деформації тари в результаті розширення рідини, викликаного можливою зміною температури під час перевезення.




Якщо у вас виникли додаткові питання, будь ласка, зателефонуйте нам за телефоном (0352) 43-10-95    моб. (067) 74-76-724
Copyright  © 2000 - 2017, "Ternopil - Logistic". All rights reserved