ППЗІІФ "Тернопіль - Логістік"

ППЗІІФ "Тернопіль - Логістік"





Тара та її види


Види тари

       Для перевезень (за виключенням перевезень небезпечних вантажів навалом (насипом) та в цистернах) небезпечні вантажі зазвичай укладаються в тару.
        Небезпечні вантажі повинні упаковуватися в доброякісну тару, яка має бути досить міцною, щоб витримати удари та навантаження, що зазвичай виникають під час перевезення, у тому числі при перевантаженні між транспортними одиницями і між транспортними одиницями і складами, а також при будь-якому переміщенні з піддону або вилученні з транспортного пакета з метою подальшої ручної або механічної обробки. Тара, повинна бути сконструйована і закриватися таким чином, щоб упаковка, не допускала будь - якої втрати вмісту, яка могла б відбутися в звичайних умов перевезення в результаті вібрації, зміни температури, вологості або тиску (наприклад, з-за висоти). При перевезенні, на зовнішню поверхню тари, не повинно налипати ніяких залишків небезпечної речовини.
      Розрізняються наступні види тари:


Традиційна тара


Барабан з металу, штучних матеріалів або картону

Каністра з металу або штучних матеріалів




Ящик з металу, картону, дерева або штучних матеріалів



Мішок з паперу, тканини, плівки або штучних матеріалів



Легка металева тара - тара з товщиною стінки менше 0,5 мм (наприклад, з листового олова), корпус, що має поперечний переріз круглої, еліптичної, багатокутної форми з плоским або випуклим днищем, з одним або кількома отворами;


Складена тара - тара, що складається з скляної, порцелянової чи керамічної вну­трішньої посудини (ємності) та зовнішньої тари. У зібраному вигляді така тара залиша­ється неподільною одиницею, що наповнюється, зберігається, перевозиться і спорож­нюється як одне ціле;


Комбінована тара - тара, що складається із зовнішньої (транспортної) тари та вкладених у неї однієї чи кількох одиниць внутрішньої тари.


Аварійна тара - Спеціальна тара, до якої поміщаються пакування, що мають пошкодження, дефекти або не відповідають встановленим вимогам, та небезпечні вантажі, що просипалися, для перевезення з метою переробки або видалення.


Великогабаритна тара - тара, яка складається із зовнішньої тари, що вміщує в собі вироби або внутрішню тару, призначена для механізованої обробки, має вагу нетто понад 400 кг або місткість понад 450 л, щоб її об’єм не перевищував 3000 л;



Великогабаритна аварійна тара - спеціальна тара, яка призначена для механізованої обробки і має масу нетто понад 400 кг або місткість понад 450 л, але об'єм не більше 3000 л. У неї поміщаються упаковки  пошкоджені, з дефектами, з протіканням або які не відповідають вимогам, або небезпечні вантажі що протікають або просипалися для перевезення з метою рекупирації чи видалення.


Контейнер середньої вантажопідйомності для масових вантажів (КСМ) - жор­стка чи м'яка переносна тара, яка:
а) має місткість:
- не більше 3,0 м3 (3000 л) для твердих речовин та рідин груп упакування II та III;
- не більше 1,5 м3 для твердих речовин групи упакування I, коли використовуються м'які, жорсткі пластмасові, складені, картонні чи дерев'яні контейнери середньої вантажопідйомності для масових вантажів;
- не більше 3,0 м3 для твердих речовин групи упакуваняя I, коли використовуються металеві контейнери середньої вантажопідйомності для масових вантажів;
- не більше 3,0 м3 для радіоактивного матеріалу 7-го класу небезпеки;
б) призначена для механізованого завантаження, перевантаження та розвантаження;
в) витримує навантаження, що виникають при технологічних вантажно-розвантажувальних операціях та перевезенні.



Транспортний пакет - оболонка, що використовується для об’єднання однієї чи декількох упаковок в окрему одиницю з метою полегшення операцій завантаження і вивантаження та укладання під час перевезення. Прикладами пакета є:
-піддон, на якому поміщаються чи штабелюються  декілька упаковок, закріплених з   допомогою пластмасової стрічки , термоусадочного матеріалу і т.д.
-захисна зовнішня тара, наприклад, ящик чи обрешітка.


Небезпечні вантажі 2-го класу  - для перевезення застосовують наступні посудини:


Балон - переносні посудини під тиском, каплеподібної, циліндричної або сферичної форми об'ємом по воді не більше 150 л;


Барабан під тиском - переносна посудина під тиском об'ємом по воді більше 150 л, але не більше 1000 л (наприклад, циліндрична посудина, що має обручі катан­ня, сфероподібна посудина на полозках);


Газовий балончик - будь-яка ємность одноразового використання, що містить газ або суміш газів під тиском. Він може бути обладнаний випускним пристроєм.


Аерозоль або аерозольний розпилювач - будь-яка посудина одноразового використан­ня, виготовлена з металу, скла або пластмаси, яка містить стиснений, зріджений або розчинений газ, з рідиною, пастою, або порошком або без нього, і обладнана випускним пристроєм, що дозволяє здійснювати викид вмісту у вигляді зважених у газі твердих, рідких часток, піни, пасти, порошку в рідкому або газоподібному стані.


Зв'язки балонів - комплект балонів, міцно скріплених між собою, з'єднаних колек­тором, які перевозяться як єдине ціле. Загальний об'єм по воді зв'язок не повинен перевищувати 3000 л, тоді як об'ємом по воді зв'язок, призначених для перевезен­ня газів, що мають токсичні властивості, обмежується 1000 л.


Криогенна посудина - переносна посудина під тиском з теплоізоляцією для охолод­жених зріджених газів місткістю за водою не більше 1000 л.


Трубка - безшовна переносна посудина під тиском об'ємом по воді більше 150 л, але не більше 3000 л.


Аварійна посудина під тиском - посудина під тиском місткістю по воді не більше 3000 л, в яку для перевезення поміщаються  пошкоджені, з дефектами, з протіканням або які не відповідають вимогам посудини під тиском, наприклад, з метою переробки чи видалення.


Якщо у вас виникли додаткові питання, будь ласка, зателефонуйте нам за телефоном (0352) 43-10-95    моб. (067) 74-76-724
Copyright  © 2021  "Ternopil - Logistic".